Sluit menu
BEAUTY DE HUNZEBERGEN

Veelgestelde vragen

De meest gestelde vragen vind je hieronder. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met het BLUE Contact Center via 0347 754 760 of info@bluewellness.nl.

Alle vragen rondom Corona
Is het tonen van een Coronatoegangsbewijs verplicht?

Ja, het verplicht om een geldig coronatoegangsbewijs te tonen om toegang te krijgen tot onze wellnesslocaties. 

Zijn de BLUE locaties geopend?

Ja, vanaf 26 januari 2022 zijn alle BLUE locaties weer volledig geopend van 9:00 tot 22:00 uur.

Zijn de beauty- en massagesalons geopend?

Ja, onze beauty- en massagesalons zijn geopend.  Reserveren kan online of telefonisch inclusief persoonlijk advies via onze klantenservice.

De geldigheid van mijn voucher en/of e-ticket is verstreken, kan ik deze nog gebruiken?

Ja, indien je vouchers in je bezit hebben welke op 19 december 2021 nog geldig waren hebben we verlengd met de periode dat we gesloten zijn geweest. Dit is exact 38 dagen en de nieuwe geldigheid is reeds verwerkt in onze systemen. Je kunt reserveren met dezelfde vouchercodes met de vernieuwde geldigheid.

Let op! Vouchers welke niet meer geldig waren op 19 december 2021 zijn niet verlengd en zijn dus niet meer geldig.

Ik heb tickets gekocht maar wil deze aankoop ongedaan maken, kan dat?

Nee, het is niet mogelijk om reeds aangekochte tickets te retourneren. Op alle aankopen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing en daar bovenop ook nog de specifieke voorwaarden welke op je ticket vermeld staan. 

Reserveren
Moet ik vooraf reserveren?

Ja, reserveren is noodzakelijk en i.v.m. de maatregelen rondom het Coronavirus zelfs verplicht. Het is niet mogelijk om de BLUE wellnesslocaties te bezoeken zonder vooraf gereserveerd te hebben. Reserveren kan online via onze website. Klik hier om direct te reserveren.

Behandelingen
Hoe laat vindt mijn geboekte behandeling plaats?

Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen je opgegeven (online) aankomst- en vertrektijd. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven. 

Kan ik mijn voorkeur voor de behandeltijd doorgeven?

Wij doen onze uiterste best om aan je wensen te voldoen. Echter kunnen wij de tijden niet met zekerheid garanderen. Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen de door jou opgegeven aankomst- en vertrektijd. De tijden van de behandelingen worden bij aankomst aan je doorgegeven.

Kan ik op de dag zelf ook nog behandelingen reserveren?

Beauty behandelingen en massages zijn erg populair. We raden je daarom aan om vooraf je gewenste behandeling te reserveren om teleurstellingen te voorkomen. Indien beschikbaar kun je op de dag zelf nog een behandeling reserveren. 

Cadeaukaarten
Kan ik een cadeaukaart ook aan de receptiebalie kopen?

Het is mogelijk om zowel online als aan de receptiebalie een cadeaukaart aan te kopen. Let op! Dit is alleen mogelijk voor cadeaukaarten. Acties zijn, tenzij uitdrukkelijk anders aangegeven, alleen online in onze webshop te koop. Kijk dus altijd goed naar de voorwaarden om teleurstellingen aan de receptie te voorkomen.