Sluit menu

Veelgestelde vragen

De meest gestelde vragen vind je hieronder. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0347 754 760 of info@bluewellness.nl.

Corona maatregelen
Zijn de BLUE Wellnessresorts geopend?

Ja, wij zijn gewoon geopend en je bent van harte welkom. Wij doen er alles aan om jou zorgeloos te laten genieten tijdens je bezoek. Uiteraard hanteren we extra maatregelen waardoor we de veiligheid van een saunabezoek voor je kunnen garanderen.
Onze restaurants zijn op dit moment alleen geopend voor hotelgasten van 12:00 tot 21:00 uur.

 

Zijn de restaurants geopend?

Ja, onze restaurants zijn geopend voor onze hotelgasten tussen 12:00 en 21:00 uur. Voor niet-hotelgasten bieden we (tegen betaling) een BLUE Vitaliteitspakket aan. De horecafaciliteiten van hotels mogen open zijn en hotel gasten voorzien van eten en drinken. Zelf meegebrachte consumpties zijn niet toegestaan.

Wat zijn jullie actuele openingstijden?

De openingstijden van onze wellnessresorts zijn ongewijzigd. Wij zijn dagelijks geopend van 10:00 tot 23:00 uur.
Onze restaurants zijn op dit moment alleen geopend voor hotelgasten van 12:00 tot 21:00 uur.

Ik heb wellness vouchers en/of e-tickets, blijven deze langer geldig?

Tijdens de sluitingsperiode van maart t/m juni hebben wij alle vouchers en/of e-tickets met een aflopende geldigheid tussen 16 maart en 1 september 2020 automatisch verlengd tot en met 26 december 2020. Met de huidige (nieuwe) maatregelen zijn onze sauna- en wellnessfaciliteiten regulier geopend. Je kunt dus je voucher en/of e-ticket gebruiken voor een bezoek tot en met 26 december 2020. Reserveren kan online via de instructies op jouw voucher en/of e-ticket.

Let op! Tickets, vouchers en/of acties van de Wellnessboot welke aangekocht zijn vóór 1 oktober 2020 zijn niet verlengd, tenzij je deze vóór 1 oktober 2020 bij de Wellnessboot hebt verlengd.

Ik heb een behandeling geboekt, gaat deze nog door?

Ja, onze beauty- en massagesalons zijn geopend. Je gereserveerde behandelingen kunnen dus gewoon doorgaan.

Is reserveren noodzakelijk?

Ja, reserveren is noodzakelijk en i.v.m. de maatregelen rondom het Coronavirus zelfs verplicht. Het is niet mogelijk om de BLUE wellnesslocaties te bezoeken zonder vooraf gereserveerd te hebben. Reserveren kan online via onze website. Klik hier om direct te reserveren.

Geldt er een maximale verblijfsduur?

Nee, is er geen maximale verblijfsduur van toepassing tenzij dit nadrukkelijk bij een bepaalde entreevorm en/of actie vermeld staat.

Ik heb een abonnement, moet ik dan ook reserveren?

Ja, het is voor iedere bezoeker verplicht om je bezoek voorof online te reserveren. Dit is ook van toepassing voor abonnementhouders. 

Binnenkort ontvang je een speciale link om als abonnementhouder te kunnen reserveren. Let op! Dit kan maximaal 7 dagen vooruit. 

Is mijn aankomst- en vertrektijd leidend?

Ja, je opgegeven aankomst- en vertrektijd zijn leidend. Om de rust en ruimte van de 1,5 meter regel probleemloos te garanderen vragen wij je om de opgegeven aankomst- en vertrekttijd aan te houden.

Let op! Vertrek je later dan je opgegeven vertrekttijd zijn wij genoodzaakt om € 10,- per persoon extra in rekening te brengen.

Welke maatregelen zijn er extra van toepassing?

Er zijn extra maatregelen van kracht. Deze kun je op deze pagina vinden en bekijken. Als je een bezoek brengt aan de BLUE Wellnesslocaties ga je akkoord met deze maatregelen/voorwaarden.

Blijven de beauty- en massagesalons geopend?

Ja, onze beauty- en massagesalons zijn geopend. Je gereserveerde behandelingen kunnen dus gewoon doorgaan.

Ik heb een toekomstige reservering staan. Kan deze ondanks de nieuwe maatregelen gewoon doorgaan?

Ja, wij zijn gewoon geopend en kijken er naar uit om jou een heerlijk dagje wellness te bezorgen. Uiteraard hanteren we extra maatregelen waardoor we de veiligheid van een saunabezoek voor je kunnen garanderen. Onze horecagelegenheden zijn op dit moment alleen geopend voor onze hotelgasten.

Kan mijn reservering zonder hotelovernachting gewoon doorgaan?

Ja, onze wellnessfaciliteiten zijn regulier geopend. Ook onze horecagelegenheden zijn geopend voor onze wellness-hotelgasten. Het zelf mee brengen van consumpties is, zoals gebruikelijk, niet toegestaan.

Nu de restaurants voor niet-hotelgasten gesloten zijn, mag ik dan zelf eten en drinken meenemen?

Nee, het is niet toegestaan om zelf eten en drinken mee te nemen naar onze wellnesslocaties. We bieden niet-hotelgasten (tegen betaling) een vitaliteitspakket aan zodat je tijdens jouw dagje wellness toch verantwoord kunt genieten. Op dit moment is dat het enige wat we onze niet-hotelgasten mogen en kunnen aanbieden. Zodra we meer mogelijkheden krijgen, bieden we deze uiteraard direct aan. We vragen je om je begrip.

Reserveren
Is reserveren noodzakelijk?

Ja, reserveren is noodzakelijk en i.v.m. de maatregelen rondom het Coronavirus zelfs verplicht. Het is niet mogelijk om de BLUE wellnesslocaties te bezoeken zonder vooraf gereserveerd te hebben. Reserveren kan online via onze website. Klik hier om direct te reserveren.

Hoe ver van te voren kan ik online reserveren?

Het online reserveren van een entree, arrangement en/of behandeling is mogelijk tot maximaal 3 maanden vooruit (op basis van beschikbaarheid). Wil je een datum reserveren die verder in de toekomst ligt? Neem contact op met desbetreffende BLUE Wellness locatie om te informeren naar de mogelijkheden.

Behandelingen
Hoe laat vindt mijn geboekte behandeling plaats?

Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen je opgegeven (online) aankomst- en vertrektijd. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven. 

Kunnen behandelingen gelijktijdig plaatsvinden?

Kom je met meerdere personen, dan doen wij onze uiterste best om de behandelingen gelijktijdig te plannen. Wij kunnen dit echter niet met zekerheid garanderen. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven.

Kan ik mijn voorkeur voor de behandeltijd doorgeven?

Wij doen onze uiterste best om aan je wensen te voldoen. Echter kunnen wij de tijden niet met zekerheid garanderen. Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen de door jou opgegeven aankomst- en vertrektijd. De tijden van de behandelingen worden bij aankomst aan je doorgegeven.

Kan ik op de dag zelf ook nog behandelingen reserveren?

Beauty behandelingen en massages zijn erg populair. We raden je daarom aan om vooraf je gewenste behandeling te reserveren om teleurstellingen te voorkomen. Indien beschikbaar kun je op de dag zelf nog een behandeling reserveren. 

Cadeaukaarten
Kan ik een cadeaukaart ook aan de receptiebalie kopen?

Het is mogelijk om zowel online als aan de receptiebalie een cadeaukaart aan te kopen. Let op! Dit is alleen mogelijk voor cadeaukaarten. Acties zijn, tenzij uitdrukkelijk anders aangegeven, alleen online in onze webshop te koop. Kijk dus altijd goed naar de voorwaarden om teleurstellingen aan de receptie te voorkomen.

Kortingsbonnen en/of e-tickets van Vitae Wellnessresorts
Ik heb nog kortingsbonnen van Vitae Wellnessresorts en/of de Wellnessboot, zijn deze ook geldig bij BLUE Wellnessresorts?

Sinds 1 mei 2019 zijn de locaties Sittard, Helmond en Leiden overgenomen door Fletcher Hotels. Kortingsbonnen en/of e-tickets zijn niet meer geldig bij BLUE.

Vanaf 1 oktober 2020 is de Wellnessboot onderdeel van Fletcher Hotels. Kortingsbonnen en/of e-tickets welke niet verlengd zijn vóór 1 oktober 2020 zijn niet meer geldig bij BLUE.