Sluit menu

Veelgestelde vragen

De meest gestelde vragen vind je hieronder. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0347 754 760 of info@bluewellness.nl.

Corona maatregelen
Zijn de BLUE Wellness locaties geopend?

De BLUE Locaties zijn vanaf 3 maart 2021 gedeeltelijk geopend. Dat wil zeggen dat onze beautysalons weer opgestart gaan worden. Je kunt vanaf die datum dus weer bij ons terecht voor een ontspannende massage of effectieve gezichtsbehandeling. Helaas blijven alle overige faciliteiten gesloten tot minimaal 16 maart 2021.

Heb je een reservering gepland staan in de sluitingsperiode? Dan ontvang je van ons persoonlijk bericht per mail.

Ben je in het bezit van entreevouchers met een aflopende geldigheid t/m 1 april 2021? Dan worden deze verlengd tot 1 juni 2021. Deze verlenging is vanaf het moment dat we weer openen verwerkt en vanaf dan is het reserveren weer mogelijk binnen de vernieuwde geldigheidstermijn.

Wat zijn jullie actuele openingstijden?

Helaas zijn onze wellnesslocaties op dit moment gesloten. Op dit moment gaan wij ervan uit dat wij vanaf 3 maart 2021 onze locaties weer kunnen openen.

Is reserveren noodzakelijk?

Ja, reserveren is noodzakelijk en i.v.m. de maatregelen rondom het Coronavirus zelfs verplicht. Het is niet mogelijk om behandelingen te ondergaan zonder vooraf gereserveerd te hebben. Reserveren kan online via onze website. Klik hier om direct te reserveren.

Zijn de beauty- en massagesalons geopend?

Vanaf 3 maart 2021 mogen wij onze BLUE Beautysalons weer openen. Vanaf dat moment kun je dus weer genieten van een ontspannende massage of effectieve gezichtsbehandeing. Alle overige faciliteiten mogen we helaas nog niet openen vanwege de corona maatregelen.

Ik heb wellnessvouchers en/of e-tickets, blijven deze langer geldig?

Ja, we verlengen alle vouchers en/of e-tickets met een aflopende geldigheid tussen 15 december 2020 t/m1 april 2021 tot 1 juni 2021. Reserveren kan online via de instructies op jouw voucher en/of e-ticket.

Let op! Heb je nog vouchers en/of e-tickets in je bezit van de Wellnessboot en heb je deze niet voor 1 oktober 2020 verzilverd voor een nieuwe voucher en/of e-ticket? Dan is het helaas niet meer mogelijk om gebruik te maken van je vouchers en/of e-tickets. Deze vouchers en/of e-tickets kunnen niet worden verlengd.

Ik heb een behandeling geboekt, gaat deze nog door?

Ja, onze beauty- en massagesalons zijn geopend. Jouw reeds gereserveerde behandeling gaat dus gewoon door. Heb je een behandeling inclusief entree geboekt? Dan ontvang je persoonlijk bericht van ons per mail.

Ik heb een reservering staan in de periode dat de wellnesslocaties gesloten zijn, wat nu?

Je ontvangt van ons persoonlijk bericht per mail.

Ik heb een toekomstige reservering staan voor de periode ná de sluitingsperiode, gaat deze gewoon door?

Vooralsnog kan jouw reservering gewoon doorgaan. Mocht het zo zijn dat jouw reservering alsnog binnen de sluitingsperiode valt, dan zullen we je zodra dit bekend is persoonlijk per mail informeren.

Reserveren
Is reserveren noodzakelijk?

Ja, reserveren is noodzakelijk en i.v.m. de maatregelen rondom het Coronavirus zelfs verplicht. Het is niet mogelijk om de BLUE wellnesslocaties te bezoeken zonder vooraf gereserveerd te hebben. Reserveren kan online via onze website. Klik hier om direct te reserveren.

Hoe ver van te voren kan ik online reserveren?

Het online reserveren van een entree, arrangement en/of behandeling is mogelijk tot maximaal 3 maanden vooruit (op basis van beschikbaarheid). Wil je een datum reserveren die verder in de toekomst ligt? Neem contact op met desbetreffende BLUE Wellness locatie om te informeren naar de mogelijkheden. Het reserveren van een bezoek met een e-ticket kan enkel online en maximaal 3 maanden vooruit, afhankelijk van de geldigheid van het e-ticket.

Behandelingen
Hoe laat vindt mijn geboekte behandeling plaats?

Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen je opgegeven (online) aankomst- en vertrektijd. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven. 

Kunnen behandelingen gelijktijdig plaatsvinden?

Kom je met meerdere personen, dan doen wij onze uiterste best om de behandelingen gelijktijdig te plannen. Wij kunnen dit echter niet met zekerheid garanderen. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven.

Kan ik mijn voorkeur voor de behandeltijd doorgeven?

Wij doen onze uiterste best om aan je wensen te voldoen. Echter kunnen wij de tijden niet met zekerheid garanderen. Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen de door jou opgegeven aankomst- en vertrektijd. De tijden van de behandelingen worden bij aankomst aan je doorgegeven.

Kan ik op de dag zelf ook nog behandelingen reserveren?

Beauty behandelingen en massages zijn erg populair. We raden je daarom aan om vooraf je gewenste behandeling te reserveren om teleurstellingen te voorkomen. Indien beschikbaar kun je op de dag zelf nog een behandeling reserveren. 

Cadeaukaarten
Kan ik een cadeaukaart ook aan de receptiebalie kopen?

Het is mogelijk om zowel online als aan de receptiebalie een cadeaukaart aan te kopen. Let op! Dit is alleen mogelijk voor cadeaukaarten. Acties zijn, tenzij uitdrukkelijk anders aangegeven, alleen online in onze webshop te koop. Kijk dus altijd goed naar de voorwaarden om teleurstellingen aan de receptie te voorkomen.

Kortingsbonnen en/of e-tickets van Vitae Wellnessresorts
Ik heb nog kortingsbonnen van Vitae Wellnessresorts en/of de Wellnessboot, zijn deze ook geldig bij BLUE Wellnessresorts?

Sinds 1 mei 2019 zijn de locaties Sittard, Helmond en Leiden overgenomen door Fletcher Hotels. Kortingsbonnen, vouchers en/of e-tickets zijn niet meer geldig bij BLUE.

Vanaf 1 oktober 2020 is de Wellnessboot onderdeel van Fletcher Hotels. Kortingsbonnen, vouchers en/of e-tickets welke niet verlengd zijn vóór 1 oktober 2020 zijn niet meer geldig bij BLUE.

Vanaf 3 maart gedeeltelijk geopend.

Vanaf 3 maart 2021 openen wij onze beautysalons weer zodat je kunt komen genieten van een ontspannende massage of effectieve gezichtsbehandeling. Alle overige faciliteiten blijven helaas tot minimaal 16 maart 2021 gesloten. We hopen op je begrip.

We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt, bekijk hiervoor onze corona update. Hierin geven we antwoord op de meest gestelde vragen.

Wil je liever persoonlijk contact? Het BLUE Contact Center is op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur bereikbaar via +31 (0) 347 754 760

 

Corona update Contactformulier